Klub Twórców Reklamy

Young Creatives

Zwycięzcy Young Creatives 2017

DESIGN

Partnerem kategorii Design było ING. Zadaniem młodych designerów było zaprojektowanie wizerunku karty płatniczej dla nastolatków, który będzie mógł być wykorzystywany w komunikacji internetowej.

Nagrodę otrzymali:

  • Adam Caban i Mateusz Ledwig /180heartbeats + JUNG V. MAT

PRINT

Partnerem kategorii Print było Innogy Polska. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować layout reklamy drukowanej, zachęcającej mieszkańców Warszawy do zakupu energii pochodzącej z odnawialnych źródeł.

Nagrodę otrzymali:

  • Pablo Dominguez Agregan i Juan Molina Coloma  /180heartbeats + JUNG V. MATT

FILM

Partnerem kategorii Film była marka Bakalland. Zadaniem uczestników była promocja nowej linii przekąsek dla studentów. Zakres prac obejmował przygotowanie filmu do emisji w Internecie oraz nową nazwę dla serii produktów.

Nagrodę otrzymali:

  • Michał Oleksów i Damian Kitowski /VML Poland

CYBER

Partnerem kategorii Cyber była marka Red Bull. Zadaniem uczestników było stworzenie projektu kampanii w social mediach budującej świadomość Red Bull’a, jako „najlepszego doładowania energii” w pracy.

Nagrodę otrzymały:

  • Adriana Hochmańska i Irmina Pączek/ Grandes Kochonos Digital

PR

Partnerem kategorii PR była Fundacja Zaczytani.org  Zadaniem zakwalifikowanych zespołów było stworzenie projektu strategii komunikacji umożliwiającej realizacje nadrzędnego celu fundacji jakim jest pozyskanie mecenasów Zaczytanych Ławek.

Nagrodę otrzymali:

  • Marta Zienkiewicz i Jakub Kiraga /Hill+Knowlton Strategies

CLIENTS

Partnerem kategorii Clients była Fundacja Nasza Ziemia. Zadaniem uczestników było opracowanie strategii komunikacji, pozwalającej zaangażować konsumentów oraz firmy we wdrażanie GOZ – gospodarki o obiegu zamkniętym, której istotą jest wykorzystanie odpadów powstałych w cyklu życia produktu.

Nagrodę otrzymali:

  • Kamil Zug i Wojciech Kozłowski /Kampania Piwowarska

Open

Partnerem kategorii Open był Facebook. Zadaniem było stworzenie angażującej kampanii w Internecie budującej świadomość problemu bezpieczeństwa dzieci w sieci, w której Facebook lub Instagram będą osią odgrywania Idei.

Nagrodę otrzymały:

  • Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz / They.pl

Organizator: Klub Twórców Reklamy (KTR) , Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Partnerzy konkursu: Facebook, Red Bull, Innogy Polska, Bakalland, Apollo Music, Fotolia by Adobe, Zaczytani.org, ING, Lunapark, Fundacja Nasza Ziemia

Współpraca: PJATK, Związek Firm PR

 

Inne Wydarzenia