Klub Twórców Reklamy

Wydarzenia

YouTube FilmHack ? zgłoszenia do 30.04

Nakręć interaktywny spot reklamowy i wyjedź na Festiwal Cannes Lions. Głównym partnerem konkursu jest Google i YouTube

Zadaniem uczestników jest nakręcenie interaktywnego spotu na YouTube dla wybranego klienta z portfolio agencji

Zobacz zaproszenie do konkursu

Uczestnikami FilmHack mogą być wszelkiego rodzaju agencje komunikacji marketingowej m.in.:
Full Service, ATL, BTL, Interactive, Social Media, PR, Design, Domy Mediowe i inne Butiki kreatywne

Przewodniczącym jury jest Michał Kobierzewski

Głównym partnerem jest Google i YouTube 

Zgłoszenia do konkursu są bezpłatne

Zwycięski zespół wyjedzie na Festiwal Cannes Lions (organizator pokrywa koszt akredytacji i podróży i hotelu)

Drugą nagrodą jest wyjazd teamu kreatywnego do centrali Google w Paryżu

Więcej informacji: daniel.kuber@sar.org.pl

 

Regulamin Youtube FilmHack

Jak zgłaszać prace do konkursu Film Hack

Linki pomocnicze:

15 Awesome YouTube tricks

Poradnik dla Twórców

Formaty reklamowe na YouTube

Jury:

Michał Kobierzewski
The Digitals

Arek Szulczyński
K2

Asiya Malinowska
Brain

Jan Majle
Change Integrated

Iwona Kluszczyńska

Bartek Wyszyński
Artegence

Michał Nowosielski
BBDO Warszawa