Klub Twórców Reklamy

Kategoria: PR

Przewodniczący Formularz zgłoszeniowy Regulamin Edycja 2014 Edycja 2013

Zadanie konkursowe polega na opracowaniu projektu strategii działań PR. W kategorii startować mogą wyłącznie pracownicy agencji PR lub działów PR w agencjach reklamowych.

 

0

  • WALK PR

    Agnieszka Bacińska

  • Prowly

    Joanna Drabent

  • Saatchi & Saatchi IS

    Marek Rosłan

  • J. Walter Thompson Group Poland

    Gosia Drozdrowska

  • Procter & Gamble

    Małgorzata Mejer

W kategorii YC PR zadaniem konkursowym jest stworzenie w ciągu 24h projektu strategii działań PR w odpowiedzi na brief przygotowany przez partnera kategorii. Zadanie konkursowe przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie.

W kategorii startować wyłącznie dwuosobowe zespoły składające się z osób urodzonych po 22 czerwca 1987 roku. W konkursie mogą startować zarówno pracownicy wszelkiego rodzaju agencji reklamowych jak i freelancerzy.

Prace oddaje się w formie prezentacji PDF z max. 10 slajdami.

Projekty oceniane są przez jury składające się doświadczonych pracowników branży komunikacji marketingowej, cieszących się uznaniem branży ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Prace ocenia również przedstawiciel partnera kategorii.