Klub Twórców Reklamy

Kategoria: Digital

Przewodniczący Formularz zgłoszeniowy Regulamin Edycja 2014 Edycja 2013

Zadanie konkursowe polega na opracowaniu zintegrowanej kampanii w Social Media.

0

  • K2

    Kuba Sagan

  • Grey Group Poland

    Dorota Bubka

  • Cut The Mustard

    Łukasz Szczybelski

  • Newonce.net

    Mih Michalski

  • Ogilvy&Mather

    Maciej Twardowski

  • VML Poland

    Luiza Jaworska-Nogal

W kategorii YC Digital (nazywanej w poprzednich edycjach Cyber) zadaniem konkursowym jest stworzenie w ciągu 24 godzin projektu kampanii zintegrowanej w social mediach z przykładami egzekucji w odpowiedzi na brief przygotowany przez partnera kategorii. Zadanie konkursowe przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie.

W kategorii startować wyłącznie dwuosobowe zespoły składające się z osób urodzonych po 25 czerwca 1987 roku. W konkursie mogą startować zarówno pracownicy wszelkiego rodzaju agencji reklamowych jak i freelancerzy.

Projekty oceniane są przez jury składającę się doświadczonych pracowników branży komunikacji marketingowej, cieszących się uznaniem branży ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Prace ocenia również przedstawiciel partnera kategorii.

Przewodniczący jury – Kuba Sagan, Creative Director, K2

Dorota Bubka, Creative Group Head, Grey Group Poland

Łukasz Szczybelski, Creative Partner, Cut The Mustard

Maciej Twardowski, Creative Director, Ogilvy&Mather

Luiza Jaworska – Nogal, Senior Strategic Planner, VML Poland

Mih Michalski, CEO, Newonce.net