Klub Twórców Reklamy

Young Creatives

Young Creatives Cannes 2018

Zgłoszenia do YC Cannes 2018 przedłużone do 14 lutego

Ruszyły zgłoszenia do kolejnej polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes. Dwuosobowe zespoły mogą wypełniać formularz zgłoszeniowy do 14 lutego. Podobnie jak rok temu startować można w siedmiu kategoriach – PRINT, FILM, DIGITAL, DESIGN, PR, MEDIA oraz CLIENTS. Na najlepsze duety czeka nagroda – udział w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions.

Konkurs skierowany jest do osób, które nie skończyły 31 lat (urodzonych po 25 czerwca 1987). Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli 24 godziny na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania. Wyjątek stanowią kategorie Film oraz Clients, gdzie dany uczestnikom czas wynosi 48 godzin.

Podobnie jak w poprzednich latach uczestnicy kategorii PRINT będą mieli za zadanie wykonanie layout’u reklamy printowej. W kategorii FILM zadaniem będzie nakręcenie spotu reklamowego do Internetu. W przypadku kategorii MEDIA oraz PR będzie to propozycja strategii działań odpowiednio mediowych i PR-owych. Osoby biorące udział w kategorii DESIGN stworzą identyfikację wizualną, logotyp produktu lub projekt opakowania. Zadaniem w kategorii DIGITAL będzie opracowanie zintegrowanej kampanii w Social Media. Z kolei marketerzy startujący w kategorii CLIENTS opracują brief kreatywny.

Prace zespołów oceniać będzie jury dedykowane każdej kategorii. Przedwodniczącą YC Design jest Agnieszka Koćmierowska, Creative Group Head z Ogilvy&Mather. Kategorią YC Digital zaopiekuje się Kuba Sagan, Dyrektor Kreatywny z agencji K2. Obradom w kategorii YC PR przewodniczyć będzie Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR. Prace młodych marketerów – YC Clients, oceniać będzie jury pod przewodnictwem Dawida Szczepaniaka, Dyrketora Kreatywnego agencji VML Poland. Przwodniczącym łączonego jury YC Print/ Film jest Martin Winther, Creative Director&Partner z 180heartbeats + JUNG V. MATT. Prace młodych mediowców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Anny Gruszki, Chief Digital Officer z IPG Mediabrands.

Eliminacje będą odbywać się w okresie 16 lutego – 12 marca, w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie.

Zgłaszać można się poprzez formularz online do 1 lutego 2018 r.

Pytania i wątpliwości proszę kierować na adres adam.habielski@sar.org.pl