Klub Twórców Reklamy

Young Creatives

Young Creatives Eurobest 2017

Deadline zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest został przedłużony do 17 października! W tym roku na zainteresowanych czekają dwie kategorie, każda z nich skierowana do innej grupy pracowników branży komunikacji marketingowej.

 W jesiennej edycji Young Creatives nie trzeba obsługiwać photoshopa, wystarczy mieć dobre pomysły i umieć je interesująco przedstawić.  Zwycięskie zespoły wyjadą na festiwal Eurobest w Londynie. Konkurs Young Creatives Eurobest pozwala zaprezentować swój talent i pomysły na międzynarodowej arenie przemysłu kreatywnego.

Do konkursu zgłaszać się mogą osoby, które nie ukończyły 31 lat (urodzone po 30 listopada 1986). Startować można w jednej z dwóch kategorii, w dwuosobowych zespołach:

  • Young Creatives Integrated – Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu projektu kampanii zintegrowanej odpowiadającej na prawdziwy brief przygotowany przez partnera kategorii. Udział w konkursie jest szansą dla młodych pracowników branży marketingowej nie tylko na puszczenie wodzy wyobraźni, ale także na samodzielne zmierzenie się z realnym wyzwaniem instytucji, fundacji i marek.
  •  Young Planners – kategoria dla strategów, plannerów i reasercherów z agencji reklamowych i domów mediowych. Zadaniem uczestników jest stworzenie jest stworzenie projektu strategii komunikacji, odpowiadającego na wyzwanie ujęte w briefie.

Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli 48 godzin na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania.

Podobnie jak w zeszłym roku, w kategorii Integrated zostaną nagrodzone dwa zespoły, które staną do rywalizacji w Young Creatives Integrated Competition podczas festiwalu Eurobest w Londynie. Koszty akredytacji, hotelu i przelotu ponosi organizator.

Prace oceniać będzie jury składające się z doświadczonych pracowników branży, cieszących się uznaniem ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Przewodniczącym jury YC Integrated został Michał Desowski – Deputy Creative Director z Saatchi&Saatchi Interactive Solutions. Kategorią dla młodych strategów zaopiekuję się natomiast Jakub Eichelberger Executive Strategy & Business Director z agencji DDB&tribal.

Zwycięzców poznamy 18 listopada w Centrum Kreatywności, podczas przeglądu portfolio See&Say.

Zespoły można zgłaszać do 17 października. Wszelkie pytania i wątpliwości należy wysłać na adres e-mail: adam.habielski@sar.org.pl

Więcej informacji na stronie: http://www.ktr.org.pl/young-creatives/.

Organizatorzy: Stowarzysznie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy, Eurobest European Festival od Creativity

Partnerzy: Fotolia by Adobe

Współpraca: McCann&MRM, MIŁO Posproduction, Studio dźwiękowe GŁOŚNO

 

Creampie