Klub Twórców Reklamy

Tytus Klepacz

Associate Creative Director

180heartbeats + Jung v. Matt

klepacz

Tytus rozpoczął karierę jako junior copywriter w 2007 – sześć lat później obejmuje stanowisko Associate Creative Director w 180heartbeats + Jung von Matt pracując na strategicznych klientach agencji: Beiersdorf, PGE, Opel, Google i Unilever.

Miał przyjemność współtworzyć charytatywny start-up muzyczny Rak?n?Roll Records, który, z ponad 22 nagrodami branżowymi na całym świecie (w tym dwa lwy w Cannes, dwa złote Clio, złoto w KTR, srebro w Eurobest i Grand Prix w Golden Drum), jest jedną z najbardziej nagradzanych kampanii w historii polskiej reklamy.

Po godzinach kolekcjonuje stare polskie plakaty i książki legendarnego projektanta Andrzeja Krajewskiego – krajewskicovers.tumblr.com

W tym roku Tytus będzie jurorem w kategorii Cyber podczas Cannes Lions Festival.

Tytus Klepacz konsultuje w kategoriach: Branded contentReklama