Klub Twórców Reklamy

Cannes Lions

„The Science of Super Creativity” czyli screeningi z Cannes Lions

W dniach 25 i 26 września w siedzibie SAR odbędzie się bezpłatny pokaz najciekawszych wykładów z ostatniej edycji największego, międzynarodowego święta kreatywności Cannes Lions International Festival od Creativity.

Program screeningów zakłada dwa dni pełne inspiracji, zarówno dla młodych jak i bardziej doświadczonych pracowników branży komunikacji marketingowej.

Prelegentami są jedni z największych osobistości świata reklamy, zarówno wielokrotnie nagradzani kreatywni jak Chris Garbutt (Chief Creative Officer, TBWA Worldwide), Lars Silberbauer (Senior Global Director of Social Media and Video, LEGO) oraz wybitni marketerzy m.in. Axel Schwan, (Chief Marketing Officer, Burger King) czy globalny szef marketingu Baileys & Smirnoff, Mark Sandys.

Na pokaz zapisać się można poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Udział w pokazie jest darmowy, a liczba miejsc ograniczona – uwzględniana jest kolejność zgłoszeń.

AGENDA:

 

 

 

 

Creampie