Klub Twórców Reklamy

Konkurs KTR

Przewodniczący Kategorii Communication

Agnieszka Klimczak

J. Walter Thompson Group Poland

Zaczęła pracę w reklamie w mrocznych czasach, kiedy nikt nie myślał jeszcze o parytetach, a reklamy naprawdę drukowano w gazetach. Jeden z jej pierwszych printów wygrał polską edycję Young Creatives i stał się biletem do Cannes. Potem przyszły „dorosłe” nagrody – ma na koncie ponad 20 „KTR-ów”, w tym Grand Prix KTR w 2016 za projekt „Remember”. W 2015 zdobyła pierwszego lwa w Cannes dla agencji FCB Warsaw, w 2017 stworzony dla AXA projekt SmartBell znalazł się pośród 35 najbardziej innowacyjnych projektów na świecie i był nominowany do Cannes Innovation Lions, zdobywając ostatecznie w Cannes 2 lwy, a także 2 Grand Prix na Festiwalu Golden Drum.

W chwili wolnej od adwertajzingu, czyli na urlopie macierzyńskim, stworzyła z Gosią Drozdowską markę nowoczesnych domków dla lalek, których sława dotarła nawet do szacownego Huffington Post i dzięki którym magazyn Wallpaper uznał je oficjalnie za „one of the brightest beacons in the Polish design firmament”.
Nadal wierzy, że w reklamie (a właściwie w każdej prawie dziedzinie życia) liczy się pomysł. Bardziej niż medium. I bardziej nawet niż parytety.

 

 

 Maciej Waligóra

DDB&tribal

Od 2011 roku współzarządza działem kreacji. W tym czasie agencja osiągnęła rynkowe i festiwalowe sukcesy zarówno w Polsce jak i za granicą. Wśród najważniejszych wyróżnień jakimi uhonorowano DDB&tribal są: tytuły Agencji Roku 2016, 2015 i 2014 przyznane przez KTR oraz tytuły Agencji Roku 2015, 2014, 2013, 2012 przyznane przez Effie. Wśród zdobytych przez agencję nagród wymienić warto te, zdobyte na festiwalach międzynarodowych: Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Epica, LIA, FWA, Lovie Awards & Webby Awards.

Jednym z osobistych osiągnięć jest nagroda Socially Responsible Award przyznana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA za jedną z kampanii społecznych, które tworzył.
Wielokrotnie brał udział w obradach jury KTR, przewodniczył kategoriom PR&Event w 2017, 2016 i Active w 2015, juror digital&mobile Cristal Awards w 2013 roku, cyber w Cannes w 2015 oraz digital w ADC Global w 2016. Reklamy uczył się w Poznaniu, Hamburgu, Warszawie i Miami Ad School i jako jej entuzjasta wciąż się jej uczy, od najlepszych.

Kiedyś Poznaniak, teraz Warszawiak z Poznania.