Klub Twórców Reklamy

Young Creatives

Nominacje YC Cannes 2017

27 marca, w klubie Niebo w Warszawie, zostały ogłoszone nominacje w konkursie Young Creatives Cannes 2017. Jury przyznało wyróżnienie 20 zespołom. Zwycięzców poznamy 26 maja podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim. 

DESIGN

Partnerem kategorii Design było ING. Zadaniem młodych designerów było zaprojektowanie wizerunku karty płatniczej dla nastolatków, który będzie mógł być wykorzystywany w komunikacji internetowej. Przewodniczącym kategorii był Dominik Cymer / Cyber Kids on Real.  Brief napisała Anna Talarek /ING oraz Henryk Klawe / TGTH. Do kategorii Design zgłosiło się 27 teamów.

Nominacje otrzymali:

  • Karolina Pasek i Agnieszka Grajda /Communication Unlimited
  • Adam Caban i Mateusz Ledwig /180heartbeats + JUNG V. MAT
  • Aleksander Bieroński i Albert Krajewski /Saatchi&Saatchi Interactive Solutions

PRINT

Partnerem kategorii Print było Innogy – lider sprzedaży energii w Warszawie. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować layout reklamy drukowanej, zachęcającej mieszkańców Warszawy do zakupu energii pochodzącej z odnawialnych źródeł.

Prace oceniało jury pod przewodnictwem Rafała Rysia/ Grey. Do kategorii Print zgłosiło się 39 dwuosobowych teamów z agencji reklamowych i interaktywnych. Brief napisał Adam Śmiłowski/ Grey oraz Mira Winter / Innogy.

Nominacje otrzymali:

  • Hosanna Salamon i Koka Skowrońska
  • Pablo Dominguez Agregan i Juan Molina Coloma  /180heartbeats + JUNG V. MATT
  • Iza Jackowska i Marta Olesińska /Kerris Group
  • Wojciech Boliński i Michał Oleksów /VML Poland

FILM

Partnerem kategorii Film była marka Bakalland. Zadaniem uczestników była promocja nowej linii przekąsek dla studentów. Zakres prac obejmował przygotowanie filmu do emisji w Internecie oraz nową nazwę dla serii produktów. Kategorią Film opiekował się również Rafał Ryś z agencji Grey. Brief napisał Adam Śmiłowski/ Grey oraz Agnieszka Pragacz i Ewelina Haraburda /  Bakalland. Do kategorii Film zgłosiło się 25 teamów.

Nominacje otrzymali:

  • Katarzyna Uherek i Mateusz Vlahos /DDB&tribal
  • Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak /Lubię to – linked by Isobar
  • Michał Oleksów i Damian Kitowski /VML Poland
  • Kinga Brocka i Łukasz Bieniecki /NAPENGO

CYBER

Partnerem kategorii Cyber była marka Red Bull. Zadaniem uczestników było stworzenie projektu kampanii w social mediach budującej świadomość Red Bull’a, jako „najlepszego doładowania energii” w pracy. Pomysły oceniało jury pod przewodnictwem Arka Szulczyńskiego. Brief napisał Krzysztof Białkowski/ Red Bull. Do kategorii Cyber zgłosiło się 46 teamów.

Nominacje otrzymały:

  • Adrianna Hochmańska i Irmina Pączek/ Grandes Kochonos Digital

PR

Partnerem kategorii PR była Fundacja Zaczytani.org  Zadaniem zakwalifikowanych zespołów było stworzenie projektu strategii komunikacji umożliwiającej realizacje nadrzędnego celu fundacji jakim jest pozyskanie mecenasów Zaczytanych Ławek. Kategorią opiekowała się Barbara Pleban z Multi Communication. Brief napisałMichał Stępień / Zaczytani.org. Do kategorii PR zgłosiło się 11 teamów z agencji PR i działów PR agencji reklamowych.

Nominacje otrzymali:

  • Marta Zienkiewicz i Jakub Kiraga /Hill+Knowlton Strategies

CLIENTS

Partnerem kategorii Clients była Fundacja Nasza Ziemia. Zadaniem uczestników było opracowanie strategii komunikacji, pozwalającej zaangażować konsumentów oraz firmy we wdrażanie GOZ – gospodarki o obiegu zamkniętym, której istotą jest wykorzystanie odpadów powstałych w cyklu życia produktu. Kategorią opiekowały się Agnieszka Klimczak i Gosia Drozdowska/ FCB Warsaw. Brief napisała Anna Roman / Change Service Plan oraz Sławek Brzózek/ Fundacja Nasza Ziemia. Do kategorii Clients zgłosiło się 10 teamów złożonych z pracowników marketingu.

Nominacje otrzymali:

  • Kamil Zug i Wojciech Kozłowski /Kampania Piwowarska
  • Michał Machaj i Mariusz Brzeziński /Grupa Żywiec
  • Karol Ruciński i Kamil Marhula /Virgin Mobile Polska

Eliminacje konkursowe odbywały się w dniach 13 lutego – 13 marca, w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

 

Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy KTR, Cannes Lions, Innovation

Partnerzy:      Red Bull, ING, Bakalland, Innogy, Fundacja Nasza Ziemia, Zaczytani.org, Redd’s, Grolsch, Facebook, Lunapark, Apollo Music, Fotolia by Adobe, Niebo

Współpraca: ZFPR, PJATK

Inne Wydarzenia