Klub Twórców Reklamy

Young Creatives

Laureaci YC Eurobest 2017

18 listopada w CKT Targowa poznaliśmy laureatów oraz nominowanych w Young Creatives Eurobest 2017.W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobyły zespoły: Paweł Murawski i Bartosz Bulak oraz Marta Krawiec i Pablo Dominguez Agregan reprezentujący 180heartbeats + JUNG V. MATT (nagroda + wyróżnienie).

Nominacje otrzymali Adriana Hochmańska i Irmina Pączek / Grandes Kochonos Digital oraz Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz z agencji They.pl.

Partnerem kategorii Young Creatives Integrated była marka Volksawagen.  Zadaniem konkursowym było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dedykowanej programowi Mali Ratownicy.

Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem  Michała Desowskiego, Dyrektora Kreatywnego z Saatchi & Saatchi IS w składzie: Iza Ogórek / TVN Media, Tomek Matuszewski / Follow, Michał Kubik / Brasil, Michał Szaniecki / Volkswagen.

28 listopada laureaci polskiej edycji pojawią się na briefingu eliminacyjnym Young Creatives Integrated Competition, po którym rozpoczną walkę na pomysły z najlepszymi teamami kreatywnymi z reszty Europy.

 

W ramach kategorii Young Planners uczestnicy mieli za zadanie opracowanie projektu strategii oraz zaplanowanie kampanii dla linii napojów marki Tymbark. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Pauliny Maćczak oraz Klementyny Jarmusz z Havas PR.

            

Nominacje otrzymały zespoły: Łukasz Gołacki i Agnieszka Gałkowska z agencji Walk Creative oraz Natalia Drobniak i Dawid Kaźmierczak reprezentujący McCann Worldgroup Poland.

Tegoroczne prace oceniało jury pod przewodnictwem  Jakuba Eichelbergera, Strategy and Buisness Director’a z agencji DDB&Tribal w składzie: Marek Rosłan / Saatchi & Saatchi IS, Henryk Klawe / TGTH, Kamila Ziober / CPC oraz Bartosz Załęcki.

 

Organizatorzy konkursu:  Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, KTR

Partnerzy: Volkswagen, Tymbark

Współpraca: McCann&MRM, MIŁO Posproduction, Studio dźwiękowe GŁOŚNO

 

Creampie