Klub Twórców Reklamy

Kategoria: Design

Przewodniczący Pobierz wszystkie kategorie Nagrody Design 2015 Zgłoś prace

Opakowanie, katalog, rodzina piktogramów, metka, layout, przestrzenna instalacja, pojedynczy logotyp lub cały system identyfikacji wizualnej ? każdy zaprojektowany element ma istotny wpływ na to, co myślimy lub czego dowiadujemy się o danej marce. W zgłoszeniach poszukujemy oryginalności, warsztatu i konsekwencji.

 

  • Mamastudio - przewodniczący

    Michał Pawlik

  • Artegence

    Paweł Dunia

  • Full Metal Jacket

    Jurek Gruchot

  • Print Control

    Magdalena Heliasz

  • OS3

    Bartek Jaroszewski

  • SYZYGY Warsaw / Ars Thanea

    Piotr Jaworowski

  • Ogilvy & Mather

    Agnieszka Koćmierowska

  • Engram / Brandingowy.pl

    Bartek Kotowicz

  • pangenerator

    Jakub Koźniewski

  • Beza Projekt

    Ania Łoskiewicz - Zakrzewska

  • ddb & tribal

    Helena Nowakowska

  • Saatchi & Saatchi IS

    Ewa Rejszel

  • nc+

    Łukasz Słotwiński

  • gong

    Marcin Szmidt

  • 180heartbeats + JUNG v MATT

    Bartek Walczuk

  • UVMW

    Jacek Walesiak

  • Fajne Chłopaki

    Łukasz Zbieranowski

A.IDENTYFIKACJA WIZUALNA

  • A01. LOGO

 

Projekt logo lub twórcza restylizacja/lifting istniejącego logotypu.

Zobacz przykłady prac w tej kategorii

  • A02. SYSTEM IDENTYFIKACJI

 

Systemy identyfikacji wizualnej marki, firmy, przedsięwzięcia, produktu, akcji promocyjnej lub usługi. Dotyczy nowych projektów jak i rebrandingów.

Zobacz przykłady prac w tej kategorii

  • A03. DRUKOWANE MATERIAŁY PROMOCYJNE

 

Plakaty (filmowy, wydarzenia, wystawy, reklamowy itd.) ulotki, zaproszenia, menu, programy teatralne, kinowe, materiały promujące wydarzenia kulturalne, kartki pocztowe i okolicznościowe, zaproszenia, direct mail, kalendarze. Gadżety promocyjne i firmowe.

Zobacz przykłady prac w tej kategorii

  • A04. PUBLIKACJA / EDYTORIAL

 

Projekty wydawnictw reklamowych, książkowych i albumowych, wydawnictwa korporacyjne i autopromocyjne, broszury korporacyjne, raporty roczne, materiały prasowe (press kit), katalogi produktów lub usług, okładki książek, albumów, itp. Projekty graficzne gazet, czasopism; okładka dziennika (lokalny, ogólnopolski), okładka wydawnictwa periodycznego (tygodnik, dwutygodnik, miesięcznik, kwartalnik), rozkładówka dziennika lub wydawnictwa periodycznego, pełna kolumna dziennika lub wydawnictwa periodycznego.

Zobacz przykłady prac w tej kategorii

  • A05. BROADCAST

 

Identyfikacja stacji, kanałów lub programów telewizyjnych. Czołówki, sekwencje tytułowe.

Zobacz przykłady prac w tej kategorii

  • A06. DIGITAL/MOBILE/ON LINE

 

Strony internetowe, podstrony, bannery, szeroko rozumiane media on line, infokioski, aplikacje, gry. Ocenie podlegają walory estetyczne, dostosowanie do danego medium/nośnika.

Zobacz przykłady prac w tej kategorii

B. DESIGN W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ

Kategorie te są skoncentrowane na doświadczeniach konsumenta z marką i zgranie z otoczeniem. Dotyczy czasowych lub stałych instalacji.

  • B01. PUNKTY SPRZEDAŻY

 

Elementy i całościowy wystrój sklepów – szeroko rozumianych stacjonarnych i mobilnych punktów sprzedaży. Dystrybutory, ekspozycja towaru, materiały POS i formy wpływające na doświadczenie wartości danej marki przez konsumenta.

  • B02. INSTALACJE I EVENTY

 

Instalacje przestrzenne, obiekty, przedsięwzięcia i eventy na potrzeby komunikacji wartości marki i szeroko rozumianego ?brand experience?.

  • B03.SYSTEMY INFORMACJI WIZUALNEJ

 

Piktogramy, systemy informacji wizualnej w miastach, przestrzeniach publicznych, komercyjnych, instytucjonalnych i na eventach.

 

Zobacz przykłady prac w tej kategorii

C. PROJEKTY OPAKOWAŃ

Projekty graficzne i strukturalne: opakowania pojedynczego produktu, systemy opakowań.

  • C01. ŻYWNOŚĆ

 

Produkty spożywcze

  • C02. NAPOJE

 

Napoje alkoholowe i bezalkoholowe softdrinki, wody, soki.

  • C03. PRODUKTY NIEŻYWNOŚCIOWE

 

Kosmetyki, pielęgnacyjne, toaletowe, środki czystości, chemia gospodarcza, lekarstwa, elektronika, urządzenia, odzież, obuwie, gry, zabawki, wydawnictwa multimediale (płyty cd, dvd, vinyle, blue-ray).

 

Zobacz przykłady prac w tej kategorii

D. TYPOGRAFIA

Twórcze wykorzystanie typografii w komunikacji

Zobacz przykłady prac w tej kategorii

E. PRODUCT DESIGN

Wykorzystanie fizycznych produktów do wsparcia komunikacji marki. Jury będzie oceniać: formę, funkcję, rozwiązywanie problemów, innowację oraz produkcję.

Zobacz przykłady prac w tej kategorii

Creampie