Klub Twórców Reklamy

Konkurs KTR

Regulamin Cennik Najważniejsze daty Gala KTR Nagrody 2015 Zgłoś prace

Największy i najbardziej rzetelny polski festiwal kreacji reklamowej. Święto twórców i owoców ich pracy. Światła reflektorów rzucone na najlepsze, najmądrzejsze, najpiękniejsze, najciekawsze prace, które budują krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.

[readmore]

Konkurs KTR nagradza i docenia każdą perełkę komunikacyjną powstałą na terenie Polski. Z każdej dziedziny twórczości reklamowej i okołoreklamowej. Stworzoną przez reklamiarzy, digitalowców, ilustratorów, fotografów, filmowców oraz tych trudnych do nazwania z zawodu, z dużych i małych firm, specjalistów i omnibusów, starych i młodych.Standardy jurorów konkursu są tak wysokie, że nie mieszczą się w ich głowach, ale biją mocno w ich sercach, a uważność i dokładność w znajdowaniu zalet w pracach jest tak szczegółowa, jak praca kardiochirurga. Już sam fakt nominowania do katalogu jest wielkim wyróżnieniem, a wyjście na scenę po nagrodę podczas uroczystej Gali to Twój wielki krok w życiu profesjonalisty.

Słynna, ciężka od znaczeń i wagi statuetka KTR sprawia, że następnego dnia do pracy przychodzi się lekko i jak na skrzydłach, a pokonkursowe party wspomina się długo i z uśmiechem pomimo nieustannych toastów za najlepszych z najlepszych!

Sprawdź więc, ile naprawdę znaczysz na firmamencie gwiazd polskiej reklamy. Zdobądź nagrodę, sławę, uznanie, a co najważniejsze i najpiękniejsze ? zostań obiektem zazdrości i inteligentnie złośliwych komentarzy wszystkich, którzy musieli uznać Twoją wyższość. Wszystkich najlepszych.

Kategorie

Kampania

Duża lub mała. Jednomediowa lub wielokanałowa. Długotrwała lub efemeryczna. Bez podkategorii, bez żadnych ograniczeń. Klasyczna, interaktywna,...

Czytaj więcej

Film

Na dużym i na małym, na analogowym i cyfrowym ekranie. Na ścianie domu. W powietrzu. Zarejestrowany w 24 klatkach na sekundę, 25 klatkach, 16 klatkach, w...

Czytaj więcej

Druk

Na każdym podłożu drukowym. Wszystko, co można dotknąć i poczuć, a wydrukowane w odpowiedniej skali włożyć do teczki z napisem portfolio. Wszystko,...

Czytaj więcej

Radio

Słowa, dźwięki oraz wyobraźnia autorów i słuchacza. Wszystko, co słychać. Nic co widać.

 

Czytaj więcej

Media

Wszystkie reklamy żyją w mediach. Niektóre z nich są po prostu w mediach emitowane, inne w nowatorski sposób je wykorzystują. W tej kategorii będziemy...

Czytaj więcej

Active Advertising

Active advertising to komunikacja, która wykorzystuje rozwiązania we wszelkich dostępnych mediach w celu interakcji z konsumentem. Efektem interakcji...

Czytaj więcej

Digital&Mobile

Wszystkie kreatywne rozwiązania stworzone na potrzeby internetu, urządzeń mobilnych i cyfrowych kanałów komunikacji.

 

Czytaj więcej

PR&Event

Czyli zarówno trust jak i experience. Kategoria dla projektów, które generują dialog z otoczeniem poprzez działania PR i/lub Event. Zgłaszane mogą...

Czytaj więcej

Design

Opakowanie, katalog, rodzina piktogramów, metka, layout, przestrzenna instalacja, pojedynczy logotyp lub cały system identyfikacji wizualnej ? każdy...

Czytaj więcej

Fotografia

Obraz który powstał w wyniku naciśnięcia migawki aparatu fotograficznego. Analogowy albo cyfrowy. Poddany procesom w ciemni fotograficznej lub...

Czytaj więcej

Ilustracja

Ilustracja reklamowa oraz prasowa, animacje, gry komputerowe i web ilustracje.

 

Czytaj więcej

Warsztat Audio/Video

Docenia każdy aspekt jakości i wartości warsztatowych dodanych do pomysłu. Nagradza umiejętności, wiedzę i rzemiosło zamieniające pracę w sztukę....

Czytaj więcej