Klub Twórców Reklamy

Jarosław Grzesica

Strateg/Partner

88 Consulting

grzesicaOd 17 lat związany z marketingiem i komunikacją marketingową. Specjalizuje się w strategiach komunikacji oraz działaniach kontekstowych związanych z wpływem nowych technologii na styl życia konsumentów. Pracował dla dużych firm reklamowych takich jak Young & Rubicam, McCann Ericson, Wunderman oraz dla głównych graczy telekomunikacyjnych na polskim rynku (Centertel, Polkomtel,  T-mobile, Netia), a także grup medialnych: Canal +, Kino Polska, firm branży e-commerce (Merlin). Był odpowiedzialny między innymi za strategie life style dla marki Heyah, utworzenie zawodowej ligi gier komputerowych Cybersport.pl. Brał udział we wprowadzeniu  marek takich jak POP, Muzodajnia, 36i6. Odpowiadał za proces kompleksowej zmiany technologicznej i re-pozycjonowanie serwisu Stopklatka. Współpracował przy tworzeniu kanału Stopklatka.TV. Jest także zaangażowany w doradztwo strategiczne dla Totalizatora Sportowego, utworzenie innowacyjnej marki Billon (pieniądz cyfrowy) i wielu innych projektów. Jest wieloletnim prezesem Fundacji Sztuka i Technologia oraz partnerem w firmie doradztwa strategicznego 88 Consulting.

Jarosław Grzesica konsultuje w kategoriach:  Branded contentMuzykaReklama

 

 

Inne Wydarzenia