Klub Twórców Reklamy

Wydarzenia

„Co nie styka z młodymi w branży?” – Raport

Zapraszamy do zapoznania się z raportem dotyczącym jakości zatrudniania młodych pracowników kreatywnych. Celem publikacji jest rozpoczęcie dyskusji na temat standardów, m.in. jak pracować z młodymi kreatywnymi, jak pozyskiwać najlepszych i wspierać w rozwoju, aby chcieli zostać w branży.

„Prowadząc przez lata projekty dla branży kreatywnej, takie jak Konkurs KTR, Young Creatives czy Przegląd Portfolio See&Say, zauważyliśmy narastający problem ze znajdowaniem i zatrudnianiem najzdolniejszych
młodych ludzi do pracy.

Dlatego chcieliśmy porozmawiać z młodymi, dlaczego chcą lub nie chcą pracować w reklamie, co ich zachęciło do podjęcia pracy lub co może ich w tej pracy zatrzymać. W rezultacie praca nad raportem trwała półtora roku – i nie uważamy, żeby była ona zakończona. Naszym celem jest rozpoczęcie dyskusji nad jakością zatrudniania w branży kreatywnej tak, aby realnie i długotrwale zwiększyć atrakcyjność agencji reklamowych jako miejsca pracy, zarówno wśród osób, które jeszcze nie weszły na rynek pracy, jak i tych, które mają za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i chcą z reklamy odejść.

Mamy nadzieję, że ta publikacja i dyskusja wokół niej będzie pierwszym krokiem w stronę zmiany naszych organizacji, naszej kultury HR, tak, by znów branża reklamowa stała się atrakcyjnym pracodawcą dla najzdolniejszych młodych ludzi na rynku pracy.”

Anna Zimecka,
Project Director SAR

Raport jest dostępny na stronie seesay.pl

Creampie