Kreatywność sprzedaje: YES – „Jestem Kobietą"

Czy kreatywność sprzedaje? Jeśli spojrzymy na wyniki konkursów to bardzo często kampanie nagradzane za wyniki biznesowe, były wcześniej doceniane za kreatywność i innowacyjność. O tym jak kreatywność może wpłynąć na sprzedaż porozmawiamy z marketerami, którzy stali za nagradzanymi kampaniami. 

 

 

 

W ramach cyklu Kreatywność sprzedaje przybliżamy kampanie nagrodzone w konkursach SAR: KTR, Innovation oraz Effie 2022. Tym razem rozmawiamy z Justyną Lach, dyrektorką marketingu w YES, na temat kampanii „Jestem Kobietą”.

 

 

 

Cały artykuł dostępny na stronie:

 

ZGŁOŚ SWOJĄ PRACĘ DO tegorocznej edycji KONKURSU KTR 2023!

 

Zgłoszenia przyjmujemy do 31.07!

Więcej informacji o tegorocznej edycji dostęne na stronie KTR.