Kreatywność sprzedaje: McDonald’s – „Mata przejmuje Maka"

 

Czy kreatywność sprzedaje? Jeśli spojrzymy na wyniki konkursów to bardzo często kampanie nagradzane za wyniki biznesowe, były wcześniej doceniane za kreatywność i innowacyjność. O tym jak kreatywność może wpłynąć na sprzedaż porozmawiamy z marketerami, którzy stali za nagradzanymi kampaniami. 

 

 

 

Tym razem rozmawiamy z Katarzyną Borowską, marketing manager w McDonald’s, na temat kampanii „Mata przejmuje Maka”. Praca w ubiegłym roku otrzymała wiele nagród w konkursach Effie oraz KTR. Najwyższą nagrodę otrzymała w konkursie Effie - złoto w kategorii Services. Pojawiły się także dwa srebra i brązy w konkursach KTR i Effie oraz pięć nominacji w konkursie KTR.  

 

 

 

Cały artykuł dostępny na stronie:

 

 

Zgłoś swoją pracę do konkursu KTR 2023!

 

Więcej informacji o tegorocznej edycji dostęne na stronie KTR.