Dlaczego bierzesz udział w konkursie YC?

 

Zastanawialiście się kiedyś, czy warto spróbować swoich sił w konkursie Young Creatives? Czy może obawialiście się podjęcia tego wyzwania? Wielu z nas doświadcza takich wątpliwości, zanim podejmie decyzję o uczestnictwie. Jednak warto zastanowić się nad potencjalnymi korzyściami, jakie może przynieść udział w takim konkursie.

 

Dlatego postanowiliśmy zapytać naszych młodych kreatywnych, którzy podjęli wyzwanie i zgłosili się do konkursu Young Creatives.

 

Dlaczego to robią? Zapraszamy do lektury!

MARTA OLESIŃSKA

 

Kategoria Clients

 

W obliczu miliona tasków, deadlinówfuckupów łatwo się kreatywnie rozleniwić i wejść w schemat robienia na jedno kopyto czy bez dogłębnego przemyślenia. Biorę udział w Young Creative, bo pozwala to przełamać rutynę i zmusza nas wyjść poza schemat „u nas tak się robi”. Jest to też żywy dowód na to, że w branży kreatywnej bez analitycznego myślenia daleko nie zajdziemy.

DOMINIK GOLA

Kategoria Design

 

Nie ważne czy to digital, rzeźba, obraz czy potrawa. Dla mnie tworzenie ma jeden zasadniczy cel - sprawić, aby ludzie coś poczuli. Chcę, żeby to, co tworzę wywoływało emocje. Dlatego zgłosiłem się do YC - bo wierze, że ktoś może coś poczuć, patrząc na to co zaprojektuje.

MARTYNA HARASIMOWICZ

Kategoria Print

 

Lubię YC, bo to niestandardowe 23 h 58 min pełne ekscytacji, stresu, patrzenia w sufit, krótkich momentów olśnienia i dłuższych załamania, pisania i kasowania, i wielu innych stanów o różnych znakach emocjonalnych. Później są dwie minuty, w których rozedrganymi dłońmi wysyłamy pracę i w końcu ona – ogromna satysfakcja z tego, że daliśmy radę. A jeśli to wszystko doczeka się kontynuacji (z francuskiego continuation), to jeszcze lepiej!

MARTA JASTRZĘBOWSKA-KOWALSKA

 

Kategoria Media

 

Udział w konkursie Young Creatives to idealna okazja do zdobycia cennego doświadczenia w branży mediowej. Uważam, że sam proces brainstormu, współpracy oraz prezentacji jest niezwykle motywujący, dający wiele doświadczenia które możemy wykorzystać w codziennej pracy z naszymi klientami. Przy tym jest to po prostu świetna zabawa z kreatywnością i innowacyjnymi pomysłami.  

 

Jest to również moment do otrzymania konstruktywnej krytyki i opinii od doświadczonych profesjonalistów w branży, co jest bardzo cenne w rozwoju kariery. Wzięcie udziału w YC oraz ewentualna nagroda czy wyróżnienie mogą być świetnym dodatkiem do portfolio. 

PAWEŁ TAMIOŁA

 

Kategoria PR

 

Możliwość sprawdzenia się – lubię też elementy rywalizacji, a formuła pracy w parach pozwala na kreatywne zderzenie się, co często skutkuje bardzo ciekawymi rozwiązaniami. Do tego to świetna odskocznia od codziennej pracy.

KRYSTIAN KRZAK

 

Kategoria Digital

 

"Susie Hoge napisała kiedyś, że Kreatywność wymaga odwagi. 
Z kolei dla  Marka Twaina Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu.  
 
Więc odpowiadając na pytanie, dlaczego? Dlatego aby kontrolować strach przed nieznanym, podążać w nieznane, bo tylko dzięki temu dyskretnemu wyjściu ze strefy komfortu możemy poczuć się w pełni sobą."

ELA Konopińska-Dudek

 

Kategoria Film

 

"Do udziału w Young Creatives motywuje mnie możliwość nieskrępowanego wymyślania i tworzenia takich pomysłów, na które nie zawsze jest miejsce w naszej codziennej pracy. Na co dzień jestem strategiem, więc zmiana perspektywy i wejście w bardziej kreatywne buty jest dla mnie świetną zabawą i odświeżeniem."