After Hours: Onboarding YC
Wczorajsze spotkanie (14.03) w ramach cyklu After Hours było poświęcone rozpoczęciu konkursu Young Creatives organizowanego przez SAR. Naszym celem było przekazanie uczestnikom konkursu nie tylko szczegółowych informacji na temat samego wydarzenia, ale także inspiracji i wskazówek, jak najlepiej się do niego przygotować.
Wydarzenie składało się z dwóch głównych części. W pierwszej z nich Damian Tokarski dokładnie przedstawił zasady i przebieg konkursu, omawiając kluczowe kwestie, na które należy zwrócić uwagę. Następnie mieliśmy przyjemność wysłuchać zaproszonych prelegentów, którzy podzielili się swoimi doświadczeniami związanymi z udziałem w konkursie oraz przekazali cenne wskazówki.
Prezentacje:
"Brief kreatywny. Co i jak?" - Paweł Loedl, Chief Strategy Officer, VML
- "Do 13 razy sztuka" - Krystian Wojtkowski, Senior Copywriter, Przestrzeń
Prezentacje były niezwykle inspirujące, wnosząc nie tylko wiedzę, ale także praktyczne wskazówki, które mogą być bezcenne dla uczestników konkursu.
Paweł Loedl, Chief Strategy Officer w VML, w swoim wystąpieniu "Brief kreatywny. Co i jak?" przekazał uczestnikom głębokie zrozumienie roli briefu kreatywnego w procesie tworzenia kampanii reklamowej.
Krystian Wojtkowski, Senior Copywriter w Przestrzeń, w prezentacji "Do 13 razy sztuka" podzielił się cennymi wskazówkami dotyczącymi pracy nad 13 projektami konkursowymi i omówieniu swoich błędów. Jego podejście oparte na eksperymencie i nieustannym doskonaleniu stanowiło inspirację dla wszystkich obecnych.
Obie prezentacje nie tylko wzbudziły entuzjazm wśród uczestników, ale także dostarczyły im praktycznej wiedzy i inspiracji, które mogą być kluczowe w ich udziale w konkursie Young Creatives.
KTR AFTER HOURS
To cykl nieformalnych spotkań dla branży kreatywnej z udziałem zagranicznych gości specjalnych. To przestrzeń do spotkań uczestników Young Creatives, KTR, Innovation oraz okazja do wymiany doświadczeń.
Jeśli chcecie się dowiedzieć jak tworzyć kampanie, które zachwycają kreatywnością i zyskują uznanie na światowych festiwalach, to zapraszamy do śledzenia naszych profili i newslettera. Za ich pośrednictwem będziemy informować o kolejnych edycjach KTR After Hours.