After Hours: Onboarding YC

 

Wczorajsze spotkanie (14.03) w ramach cyklu After Hours było poświęcone rozpoczęciu konkursu Young Creatives organizowanego przez SAR. Naszym celem było przekazanie uczestnikom konkursu nie tylko szczegółowych informacji na temat samego wydarzenia, ale także inspiracji i wskazówek, jak najlepiej się do niego przygotować. 

 

Wydarzenie składało się z dwóch głównych części. W pierwszej z nich Damian Tokarski dokładnie przedstawił zasady i przebieg konkursu, omawiając kluczowe kwestie, na które należy zwrócić uwagę. Następnie mieliśmy przyjemność wysłuchać zaproszonych prelegentów, którzy podzielili się swoimi doświadczeniami związanymi z udziałem w konkursie oraz przekazali cenne wskazówki. 

 

Prezentacje:

 

"Brief kreatywny. Co i jak?" - Paweł Loedl, Chief Strategy Officer, VML  

 

- "Do 13 razy sztuka" - Krystian Wojtkowski, Senior Copywriter, Przestrzeń 

 

Prezentacje były niezwykle inspirujące, wnosząc nie tylko wiedzę, ale także praktyczne wskazówki, które mogą być bezcenne dla uczestników konkursu.

 

Paweł Loedl, Chief Strategy Officer w VML, w swoim wystąpieniu "Brief kreatywny. Co i jak?" przekazał uczestnikom głębokie zrozumienie roli briefu kreatywnego w procesie tworzenia kampanii reklamowej. 

Krystian Wojtkowski, Senior Copywriter w Przestrzeń, w prezentacji "Do 13 razy sztuka" podzielił się cennymi wskazówkami dotyczącymi pracy nad 13 projektami konkursowymi i omówieniu swoich błędów. Jego podejście oparte na eksperymencie i nieustannym doskonaleniu stanowiło inspirację dla wszystkich obecnych.

 

Obie prezentacje nie tylko wzbudziły entuzjazm wśród uczestników, ale także dostarczyły im praktycznej wiedzy i inspiracji, które mogą być kluczowe w ich udziale w konkursie Young Creatives.

 

 

 

KTR AFTER HOURS 

 

To cykl nieformalnych spotkań dla branży kreatywnej z udziałem zagranicznych gości specjalnych. To przestrzeń do spotkań uczestników Young Creatives, KTR, Innovation oraz okazja do wymiany doświadczeń.  

 

Jeśli chcecie się dowiedzieć jak tworzyć kampanie, które zachwycają kreatywnością i zyskują uznanie na światowych festiwalach, to zapraszamy do śledzenia naszych profili i newslettera. Za ich pośrednictwem będziemy informować o kolejnych edycjach KTR After Hours.  

Relacja