Klub Twórców Reklamy

Arek Szulczyński

szulczynski

Co-managing Director & Executive Creative Director

K2

Arek reklamą zajmuje się od 15 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej w K2, z którą jest nierozerwalnie związany od 2002 roku, pierwotnie odpowiadał za całokształt współpracy agencji z grupą kluczowych Klientów. Od 2007 roku piastował stanowisko Innovation Director’a. Opiekę nad działami Kreacji i stanowisko Creative Directora objął w agencji w roku 2011. Gorący wyznawca efektywności kreatywnej. Ojciec chrzestny projektów wyróżnianych i nagradzanych na festiwalach Cannes Lions, Golden Drum, Cresta Awards, London International Advertising Awards, IAB Creative Showcase, KTR, Effie, Kreatura, Golden Arrow, Złoty Orzeł i Media Trendy. Wieloletni prelegent konferencji branżowych m.in. Forum IAB i IAB Showcase. Juror konkursów Cannes Lions, The European Association of Communications Agencies (EACA), MediaTrendy, Złote Orły i KTR (w tym przewodniczący Jury kategorii Media Interaktywne i Creative Mobile w roku 2012 i 2013).

Arek Szulczyński konsultuje w kategoriach: Kreatywność w technologii, Creative Writing, Reklama

Inne Wydarzenia